Suck stånk stön

Sitter här nu och tittar runt på massa grejer på nätet och lyssnar på musik. Finns så mycket man vill ha men ekonomin räcker jue inte till förstunden, suck!
Fick dock höra att det fanns datingsidor som riktar sig till just rika män, http://www.wealthymen.com/ , kanske skulle vara något?

Har kommit fram till att det jag har mycket av, och vill ha mer av, är skor och solglasögon! Men det är jue bara två par av solbrillorna jag använder för stunden, eller ja, tre, och det är mina brillor jag köpte i USA 🙂

Universalbrillorna

Mina snyggare pilotisar köpta på Universal Studios i Orlando

Marc Jacobs

Mina dyrgripar, Marc Jacobs, LOVE THEM ❤

Och mina Armani Exchange, liknar mina MJ  och var inte fullt lika dyra hah:)

Känner att jag saknar USA som tusan, var så nice där! Får flytta dit och hitta mig en NBA-spelare och bli basketfru 😀 haha

Måste ta och färga mitt hår med, efter jag var hårmodell så blev jue håret mörkare så kan inte använda mina extensions längre -suck-
Tusan alltså, så mycket måsten! Blääää

God morgon!

Blev inte någon uppdatering igår, var helt däckad större delen av dagen efter nattjobb, lite sömn och iväg till jobbet igen för att träffa en säljcoach som var på besök! Men det gick bra iaf! Fick bra ”betyg” av henne så kändes kul ändå 🙂

Stegräknaren:
Onsdag 14 538
Torsdag 13 572

Blev en kvällspromenad igår med Erika och hennes bror, det var riktigt skönt! 🙂 7,5 km blev det:)

Idag ser dagen ut som sådan att jag ska få i mig lite frukost, få på mig kläder, och därefter ut på prommis/jogg. Duscha, äta, sova, fixa sig och åka iväg och jobba natt på mitt kära Statoil! 🙂

Som det ser ut nu så blir det jobb hela helgen. Hade gärna velat få bort natten imorgon så att jag kunde gå på V75 och därefter se Drängarna på farmen! Men men, om folk är sjuka så får man jue ställa upp! Jag vill jue bara festa haha 😛 Nä, men är väl lika bra att man jobbar, bättre för kroppen än alkohol, plånboken med för den delen! 😛

Hoppas ni får kul! Själv hoppas jag på dåligt väder 😛